Înscriere la Târgul de alimentație publică din cadrul Zilelor Sfântu Gheorghe 2025

Târgul de alimentație publică din cadrul Zilelor Sfântu Gheorghe va avea loc în perioada 9-11 mai 2025, în municipiul Sfântu Gheorghe, județul Covasna, în zonele special amenajate de către organizatori, conform planului de amplasament aprobat prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe.

În desfășurarea Târgului de alimentație publică din cadrul Zilelor Sfântu Gheorghe, Asociația SVESZ va asigura organizarea proceselor și a activităților de alimentație publică la standarde ridicate, în conformitate cu principiile transparenței, sustenabilității, responsabilității față de mediu, echității comerciale, siguranței alimentare și asigurării unui aspect unitar și agreabil al amplasamentelor.

Înscrierea se face numai online, prin completarea formularului de înscriere.

Tipul locurilor de vânzare:

  1. Restaurant în aer liber
  2. Stand gustări și băuturi
  3. Stand street food
  4. Stand kürtőskalács și/sau langoș
  5. Standuri mici de dulciuri și gustări rapide
  6. Bar în aer liber
  7. Stand cafea și specialități de cafea
  8. Stand băuturi artizanale – Curtea vinurilor
  9. Stand delicatese – Curtea vinurilor

Documente necesare:

  1. Copia certificatului unic de înregistrare fiscală;
  2. Copia actului care dovedeşte dreptul de exercitare a activităţii de preparare şi servire a mâncărurilor şi băuturilor/alimentelor (Certificat constatator);
  3. Copia documentului de înregistrare sanitară-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor (pentru stand mobil), sau a avizului sanitar veterinar temporar (pentru comerţ în târguri/piețe);
  4. Fotografie despre standul de alimentația publică;
  5. 2 fotografii despre preparatele oferite;
  6. Meniul și lista de prețuri – Pentru standuri de alimentație publică tip restaurant în aer liber, standuri street food și punctele pentru vânzare băuturi pentru consum pe loc – bar în aer liber/

Calendarul de organizare a Târgului de alimentație publică

  • 14.04.2025: Publicarea anunțului de înscriere pe www.zilelesfantugheorghe.ro și www.szentgyorgynapok.ro.
  • 14.04.2025, ora 12:00 – 21.04.2025, ora 23:59: Perioada de înscriere a participanților
  • 24.04.2025: Publicarea listei participanților selectați, a listei de rezervă, respectiv numărul locurilor rămase neocupate
  • 25.04.2025: Depunerea contestațiilor
  • 26.04.2025: Soluționarea contestațiilor
  • 24.04.2025 – 01.05.2025: Confirmarea locurilor. Plata taxelor de participare și a garanției
  • 2-6.05.2025: Distribuirea locurilor și încheierea contractelor
  • 8.05.2025, 12:00 – 9.05.2025, 10:00: Amenajarea târgului

Mai multe informații despre condițiile de înscriere și documentele necesare pot fi găsite în regulamentul târgului.

Această pagină web folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare și a asigura funcționalițăți adiționale.